Visszautasítás

itt vagy: Eropolis > Belváros > Blog > pandora > 21

Ha elfelejtetted a jelszavad...
Ha még nem vagy tag...
Írd meg az életed, írd meg a mai napod! Jó volt? Mi volt a jó benne és mi hiányzott? Mi húzott fel a legjobban ma? S minek örültél? Mi volt a legérdekesebb ma Eropolisban? Hát a külvilágban mi történt?

pandora blogja


Krampuszok
Még az elején, a kezdeti szárnypróbálgatásaim alatt itt, egy éjjel privire hívott valaki. Pimasz volt, érdeklődő, kritikus, és lendületes. 12 órán át cseteltünk. Aztán heteken át minden nap... Még nem jött el a találkozás ideje, de a mindennapi hosszú beszélgetésekkel próbált visszatartani másoktól... Egyszer azt mondta:

- Összekoszolnak a krampuszok.

Rég nevettem akkorát! :D Krampusz alatt mindenkit értett, aki nem ő.
Soha még ilyen érdekes embert nem ismertem...hosszú és bonyolult, se-veled-se-nélküled történet lett, utazás egy hullámvasúton. Amióta itt vagyok, párszor megfordult velem a világ. 
Már nincs itt, de visszavonhatatlanul elindított egy úton, ahol megismerkedhetek egy bővebb önmagammal.

Történetek és gondolatok rólam, néha róla, néha a krampuszokról, néha meg bármi másról. ;)
« előző bejegyzés^ összes bejegyzés ^következő bejegyzés »
Visszautasítás
#21 2017-07-16 21:53:35
Egy másik blogger korábbi bejegyzése ihlette ezt a posztot. A visszautasítás.

Nagyon kemény téma, sok hazugsággal, szépítéssel, csúsztatással. Miszerint vannak alacsony libidójú emberek. Igaz hogy korábban normális vagy magas volt a libidójuk, de mégis valahogy elszállt... :napersze: 
És azt mondják hogy nincs kedvük. Nem mondják meg miért. És fel sem merül a visszautasítottban az a triviális dolog, hogy a másik azért nem mondja meg miért, mert nem akarja megbántani?

Hogy hiheti el valaki hogy a másiknak nincs libidója? Mindenkinek van. Ki nem tapasztalta meg azt az érzést hogy bármikor tudna? :) Igenis az emberek többsége (ha egészséges) vágyik a szexre *ha kívánatos a partnere*, és nincsenek vele kapcsolatban kiábrándult, taszító, gusztustalan emlékei.

Sok visszautasítás születik évtizedes házzasságok, többéves kapcsolatok után. A felek jól megvannak, jól kijönnek, kedvelik, szeretik egymást, és ezer meg ezer érdek is összeköti őket. Komolyan, meg lehet mondani egy ilyen szituban az igazságot? És kell is? Mi a haszna? Valószínűleg semmi. Sértődés, cirkusz, egymás taposása, egórombolás.

_Kedves visszautasított férfiak! _
Nem lehetséges, hogy túl sokszor pukkantottatok a nő orra alá, túl sokszor böfögtetek akkorát a sör után hogy a fal adta a másikat? Nem lehet hogy előfordult hogy pénteken borotválkoztatok, utána csak hétfőn reggel?! Nem lehet hogy fürdés nélkül bújtatok az ágyba? Esetleg akkora pocakot növesztettetek hogy nem látjátok a farkatok? Vagy nem vettétek észre az új frizurát? Esetleg durván káromkodva reagáltatok valamire? Túl sok szőke nős viccet meséltetek egymásnak a haverokkal? Úgy nyúltatok a nőtökhöz hogy neki nem volt jó, és nem figyeltetek rá? Túl sok volt a veszekedés mostanság?
Türelmetlenek vagy önzők voltatok a szexben? Van egy bibircsók a hátatokon? Lehet hogy olyankor is erőltettétek a szexet amikor épp nem voltatok annyira harckészek és órákig kellett kínlódnia hogy felálljon? Fáradt volt és ti azt vártátok hogy őrülten lovagoljon?

És indul az ördögi kör, amiből még a pszichológusok által emlegetett őszinte beszélgetéssel sem lehetne kitörni. De nem lesz őszinte beszélgetés, mert a nő sosem fogja megmondani hogy azért nem kíván mert valamikor durva izzadságszagot érzett rajtad, büdös volt a farkad, a torkán akadt a szőr, kidörzsölted a punciját, kitépted a haját, a borostád közelről gusztustalan volt, koszcsík volt a nyakadon, büdöset pukkantottál, nem húztad le a vécét rendesen, fáradt volt és úgy tett mintha jó lett volna neki hogy leszállj róla és te nem vetted észre és mégis megdugtad...ésatöbbi.
Ettől még a nő szeretni fog, mert a jellemetekbe szeretett bele. De nem fog kívánni.

_Kedves visszautasított nők!_
Nem lehetséges, hogy túl sokszor láttak benneteket körömvágás, szemöldökszedés, hajfestés, vagy tamponcsere közben? Esetleg túl sokszor utasítgattátok a férfit, vagy beszéltetek úgy vele mint egy kutyával? Vagy esetleg a libidó fénykora óta híztatok 30 kilót, 5 ruhaméretet, és a fodrászt, kozmetikust sem látogatjátok olyan intenzitással mint egykor?! Lehet hogy a sminket a kurvák fegyverének tartjátok? Esetleg gyakran a barátnők voltak fontosabbak? Lehet hogy a szexben gyakran leszarjátok hogy a párotok mit szeretne? Lehet hogy úgy kezelitek mint egy szolgát / gyereket? Lehet hogy kényelmesebb egy leggingsben, papucsban és hosszú pólóban lenni mint nőként kinézni?
Ettől még a férfi szeretni fog, mert a jellemetekbe szeretett bele. De nem fog kívánni.

Ha a felek szeretik egymást, akkor hallgatólagosan elkönyvelik ezt a dolgot, és a kiábrándult, visszautasító fél nem fogja elmondani miért nem akar szexelni, rátok hagyja hogy alacsony a libidója. És tényleg az lesz! Mert nagyon sokan akik hűséget fogadtak, még ekkor sem csalják meg a párjukat. Mert szeretik. Csak szenvednek, és valóban tovatűnik a libidójuk - így védekezve nehogy a vágyaik miatt összedöntsék a jól megszokottat...látszólag frigid nők és eunuchok lesznek belőlük, a másik fél meg nem érti.

Szóval kedves Visszautasítottak! Bármennyire kézenfekvő, békés, és kényelmes megoldás - és a partner is bármennyire nagylelkűen felvállalja -, mielőtt rásütitek a partneretekre hogy alacsony a libidója, kicsit nézzetek magatokba. Illetve magatokra. Merthogy *a libidó a világ legőszintébb dolga*. Állatias, ösztönös, így nem lehet észérvekkel befolyásolni. A libidót rohadtul nem érdeklik a közös gyerekek, a libidót nem érdekli a házon a hitel, a közös autó, vagy a sok pénz. Nem érdekli a kényelem, a biztonság, érdek, még a kellemes beszélgetések és a lelkek "összebizsergése" sem. 

*A libidót egy érdekli, a másik test mennyire vonzó és kívánatos! *

És a libidót nem lehet átverni, meggyőzni sem.
Úgyhogy ha a gyorssegélyeken, pótcselekvéseken, önbizalomszexeken túl valóban meg akarjátok oldani a problémát, akkor figyeljetek oda a testetekre, hogy vonzó és kívánatos legyen. Hétköznap is. Mindig. Nem csak 5 perccel azelőtt hogy szexelni akartok! MINDIG. Az elfogadom magam dumát meg azoknak találták ki, akik önigazolást keresnek megoldás helyett. Hiába fogadod el magad, ha a párod nem fogad el. És hiába akar elfogadni az eszével, a szívével, a libidójával akkor sem tud. :(

Nem könnyű a hétköznapokban is vonzó férfinek / nőnek maradni. Mégis érdemes lenne talán megpróbálni nem szétfolyni a dagonyában hanem *kívánatosnak maradni*. És ha sorozatosan visszautasítanak, akkor vegyél vissza, hozd magad rendbe, fogyj le, borotválkozz meg minden nap, dezodort otthon is használj, hagyd a flipflopot meg a macinacit... légy olyan minden nap mint az első hónapban, és ne kezdeményezz, hagyd a másikat hogy eltompuljon a benyomás amiért nem kívánt. Várd meg hogy ő tegyen lépést feléd, ne tedd présbe. Ha nem teszi, hónapokon át, akkor pedig - szerintem - gondolkozz el azon, hogy van-e jogod elvenni a másik embertől a szexualitását, vagy helyesebb elengedni.



45 hozzászólás |

Hozzászólások

aareesz#21#45 2017-07-24 23:45:39
#pandora: 
Aaaaz biztos. :D 
pandora#21#44 2017-07-24 23:44:33
#aareesz: 
Ááááá....már nincs itt, és biztos kívülről se olvas. ;)
aareesz#21#43 2017-07-24 23:43:19
#pandora: blackmoon, hogy sírok :D 
pandora#21#42 2017-07-24 23:33:43
#aareesz: 
Mit?
aareesz#21#41 2017-07-24 23:08:40
elhitted?  :D 
aareesz#21#40 2017-07-24 23:07:47
#_del:blackmoon01:  :sir: 
blackmoon01#21#39 2017-07-24 18:59:59
Mindenkitől elköszönök, ezért jöttem vissza, hogy Pandurkával elrendezzük a dolgot, sikerült is, privátban megbeszéltük.

Mindenkinek sok sikert kívánok bármihez!  <3  ;) 
aareesz#21#38 2017-07-24 10:16:58
#blackmoon01: Az nagyon jó tud lenni, persze ha nem csak verbálisan csinálják. :D 
aareesz#21#37 2017-07-23 23:56:30
#lea: Már nem csak apródja van Hercegnőnknek, hanem udvarhölgye is? :D 
pandora#21#36 2017-07-23 22:43:50
#blackmoon01: 
De. :D
No de épp arról van szó, hogy a renitenskedés helyett az oldal rendeltetésszerű használata...hm...irányába fejlődsz... ;) 

Most hogy Shakespeare összes műveit már előadtuk, talán jöhet az Elemi ösztön...  ;)  :*  :P 
pandora#21#35 2017-07-23 22:41:01
#lea: 
Van aki csinálja, van aki beszél róla, és van aki tanítja. ;)
Persze néha lehetnek átfedések... :o 
lea#21#34 2017-07-23 21:19:20
#pandora: Számít, milyen aspektusban hangzik el tőle a szex? Úgyis csupán egy szófordulat, semmi több...
blackmoon01#21#33 2017-07-23 21:04:27
#pandora: 

Miért, nem vagyunk eléggé nyilvánvalóan  irregulárisak? 
pandora#21#32 2017-07-23 20:54:57
#blackmoon01: 
Nem hódítós szex szokott lenni előbb..?  :o 
blackmoon01#21#31 2017-07-23 17:16:54
#lea: 

Ne köss :-)
lea#21#30 2017-07-23 17:14:06
#blackmoon01: Nem kötnék nagy összegű fogadást a sikerességére.
blackmoon01#21#29 2017-07-23 17:03:52
#lea: 

Rosszul. 

Próbálom viccel elütni a dolgot. 

Illetve... Annyiban mégis igazad van, hogy szeretem a játékosságot. Mint a táncban. 
Egyfajta kalibrálás. A saját magamé is. 
De soha nem átvágás szándékból. 
lea#21#28 2017-07-23 14:53:26
Van az a pont, amit elérve már okafogyott a "békülős szex"...És minta te ezt a pontot keresnéd, feszegetve a határokat, tesztelve a tűrőképességet és figyelve a "hatásod". Rosszul látom?
blackmoon01#21#27 2017-07-23 13:51:58
#pandora: 

Akkor most már jöhet a békülős szex? :-D
(Csak hogy ne mondd, hogy nem rendeltetésszerűen használom az oldalt) :-P
blackmoon01#21#26 2017-07-18 22:19:18
#pandora: 

Folyamatosan azt írom, hogy egyetértünk. 
:-)

És még egyszer, *én* sosem sarkítok, hanem szintetizálni próbálom ugyanannak a dolognak a különböző aspektusait. Ilyen vagyok. De ha lehet, ez ne legyen már többet vita tárgya... :-/ 
pandora#21#25 2017-07-18 22:10:32
#blackmoon01: 

"akkor marad a partnerrel szembeni akármilyen természetű (fizikai, lelki vagy szellemi) ellenérzésem, amit azonnal kijelez a "műszer", és amit én rögtön meg is köszönök neki, hogy kiszűrte a (számomra) alkalmatlant"

*Vagyis a f6-tal tulajdonképpen visszautasítod az illetőt!*
Ezzel pont egyetértesz velem. Merthogy kisarkítottátok a posztom a higiéniára, de attól még nem csak az volt benne hanem egy rakás más dolog.

Nyaraláskor a Balaton part például egy szociológiai tanulmány. :napersze:  Az ott döglő (szándékos a szóhasználat) családok esetében simán azt gondolom, a fele olyan ahol nincs szex. Mert gusztustalanul viselkednek egymással, magukkal, és általában. :(

Annyi ember beszél úgy a házastársával mint a kutyával, és annyi az igénytelenül kövér, lusta, vagy elhanyagolt ember, hogy kiábrándító. :(
És mielőtt a molett nők / férfiak darabokra tépnek: *más az igénytelenül kövér és más az igényesen telt vagy molett*. Ég és föld!!! Utóbbi olyan ruhákat, cipőket hord ami ízléses és jól áll rajta, mindig fitt és nem lusta, míg előbbi kivánszorog a partra egy kínai flipflopban meg egy kínai kétrészes bikiniben amiből kifolyik és szétterül egy négyzetkilométernyi napozóággyal és pokróccal, egy rekesz sörrel és egy hűtőtáskányi élelmiszerrel mint Hortobágyon a furulyaszó, valóságos vizuális és verbális környezetszennyezést okozva a körülötte lévőknek, és szarrá szekírozza a környezetét. Kizárt hogy a párjának van kedve szexhez, hacsak nem mazo. :)




athene#21#24 2017-07-18 20:20:36
#pandora: 

Nem betegségről beszélek,  hanem az öregedéssel járó folyamatokról.
Egy negyvenes még nem öreg, tetszik-nem tetszik, ennek ellenére a folyamatok beindulnak. Ebben a korban már változnak a hormonok, amikre mindenki másképp reagál. Van, akinek megnő a szexuális étvágya.. Főleg nőknek, ezt én is tapasztalom. De van, akinél már problémák lépnek fel.

Férfiaknál van, akinél potenciális gondok adódnak, van, akinél minden működik, csak a spontán vágy ritkábban jelentkezik.

És igen, sokaknál pont abban a korosztályban jelentkezik először, mint az általad felvázoltak. A betegségek nagy része kezelhető. Az öregedésnek azonban nincs ellenszere, max hormonokkal lehet próbálkozni, ez viszont akár ellentétes változást is hozhat. :/

És igen, ebben a korban kell átgondolni, nem-e azok állnak fent, amit leírsz. De tudomásul kell venni azt is, hiába tartod magad tökéletesen karban, de az öregedés előbb, vagy utóbb mindenkit utolér.. Csak máskor, és más a lefolyása, az üteme. Erre nincs sablon. 
blackmoon01#21#23 2017-07-18 18:16:48
#pandora: 

A szomorú magyar valóság az, hogy de igen, 40 fölött rengeteg a beteg ember.
Sorolom a két leggyakoribb csoportot:

_1. Pszichológiai betegségek_

Stressz, túlhajtottság, a világ (és ebben a rossz partner is benne van) által presszionált *teljesítménykényszer, megfelelési kényszer*, az ezekre szedett szorongásgátló benzodiazepinek (Xanax, Rivotril és társai - ezért büntetni kéne az orvosokat, de ez más téma), a depresszióra felírt SSRI gyógyszerek (ezekért is).
A fentiek miatti alvászavarokra szedett altatók mellék- és utóhatásai.
Az alkohol és a drogok hatása is ide tartozik.
A fentiek miatt elszívott kurva sok cigi (ez nem orvosi kezelés, csak tünet...), ami szintén azonnali érfali tónus csökkenést okoz.

_2. Szív- és érrendszeri betegségek_

(Meggyőződésem, hogy ez a fenti pszichés nyomások hosszú távú testi manifesztációja)

Erre kötelezően szedetett koleszterincsökkentő sztatinok, vérnyomás- és pulzuscsökkentők (béta blokkolók), ezek mind lecsavarják az embert, nemtől függetlenül amúgy, de a férfiaknál ez a lefojtottság na hol jelentkezik többek között....?

A teljesség igénye nélkül, de ez a kettő a magyar 40 feletti népesség (és a korhatár egyre csökken sajnos) nagy részét érinti.

A már említett tesztoszteronszint és egyéb korral járó *Természet-es* biológiai változások is egyre előrébb kerülnek korban sajnos a fentiekkel erős összefüggésben.

Amit leírtál az mind igenis megállja a helyét és nagyon jó, hogy leírtad, jó ezt tudatosítani (már akinek nem magától értetődő), mert legalább azt küszöböljük ki, amit ki tudunk.

De egy helytelenül megválasztott és megtartott partner nagyon oda tud aszni a fenti 1. ponthoz.

Érvényes ez férfiakra és nőkre is, csak a férfiak defektje látványosabb és funkcionálisabb, a nőké inkább csak áttételesen következtethető.

Még mielőtt kapok valakitől egy-két gonoszkodó feltételezést, köszönöm, képes a kőkemény állapotra (tehát nincs biológiai oka, különben nem lenne képes), így ha előfordul a f6, akkor marad a partnerrel szembeni *akármilyen* természetű (fizikai, lelki vagy szellemi) ellenérzésem, amit azonnal kijelez a "műszer", és amit én rögtön meg is köszönök neki, hogy kiszűrte a (számomra) alkalmatlant ;-)

Nemrég hallottam egy mondást, tetszik:

"Az érett férfinek sem a szája, sem a pénisze nem hazudik".

Hát kérem igen.

És az "érett" alatt nem a kort értem nyilván.

blackmoon01#21#22 2017-07-18 17:45:02
#ninive: 

"Nefürgyéééle!" :-D

ninive#21#21 2017-07-18 17:25:25
#pandora: 19

:D

Én még naiv vagyok, feltételezem, hogy az értelmes emberek többsége, nők és férfiak is alapból tisztában vannak a személyi higiénia fogalmával. Bár ha valaki beteg, vagy depressziós, ami gyakori pl, szülés után, vagy férfiaknál a fokozott nyomástól (munkahelyi, családi gondok, megélhetés), akkor nem tehetnek róla, mert nem tudják mit cselekszenek, nincs meg az önkontroll. Itt lép be az, hogy a másik fél empátiahiányában nem képes segítő partnere lenni társának, hanem csendben duzzogva elhidegül. Ha a szeretet megvan, akkor finoman, odafigyeléssel ráérezhetünk, és nem sértve jelezhetünk. Vagy egyszerűen humorosan utalni "emlékszel, milyen volt akkor , amikor... gyere játszuk el a kapcsolatunk kezdetét, csináld meg a hajad olyanra, öltözz megint úgy :-), stb...

Persze igazad van abban, hogy sokan, ha bekerültek egy kapcsolatba, azt hiszik nem kell tovább semmit tenni, és a párjuk "alanatur" is imádni fogja holtodiglan. 

Csak csendben jegyzem meg, írásodnak nagyon sok az alapja és jó is, de azt hiszem az itt olvasók intelligensek és akikről szól, inkább a net és a sorozatok előtt, sörrel, csipesszel, a kezükben böfögnek és szellentenek , :) inkább, mint itt olvasnak :) Tényleg nagyon gyakori az ilyen.
Például ha tömegközlekedni kényszerülünk, kénytelenek vagyunk elszenvedni mások negatív kipárolgásait ilyenkor nyáron pláne.

Egy icicpici adalék itteni érdekes beszélgetéseimből. (Részlet egy cikkem vázlatából, aminek: Szexuális szokások, igények, egészséges perverziók lesz kb a címe.

Nagyon értelmes, intelligens férfi, mesélte az alábbiakat:

AZ a perverziója, hogy imádja a női testet, naturan kényeztetni és a legjobban az izgatja, ha mosdatlan puncit nyalhat este a nap végén, valamint egyszer volt egy partnere, aki azt kérte ne tisztítsa meg a fitymáját 2-3 napig.  Imádták egymást.

Ez valahol , bármennyire is fura, vagy sokunknak gusztustalan,  emberi, hiszen pl az őskorban nem tisztálkodtak, így nem hiszem, hogy fintorogtak egymás szagán :), hiszen a közösségi szag elnyomta az egyénit. 
pandora#21#20 2017-07-18 17:02:43
#athene: 
Ha tényleg elolvasod a negyedik bekezdést, az is benne van hogy *ha egészséges*.
Természetesen a betegségek (akár pszichológiai akár fizikai) egy része, sőt, a betegségekre szedett gyógyszerek is okozhatnak libidóhiányt vagy akár totális impotenciát.

De ennyi beteg ember nincs, mint amennyi azt gondolja hogy a partnere libidója gyenge. :D

pandora#21#19 2017-07-18 15:45:49
Milyen sokan találtak alternatív magyarázatokat a libidóhiányra. ;)
Aláírom, hogy olyan is van. De sajnos továbbra is az a véleményem, hogy nem az a gyakoribb, hanem ez. :(
Púder púder hátán. Tisztára mint az életben... :napersze: 

szuperdavid#21#18 2017-07-17 17:31:38
#egyvagyok: Mondjuk azért, mert nem általánosítok, hanem konkrét példákat hozok az életemből? :-) peace
athene#21#17 2017-07-17 16:50:22
#bdsmffi: 
Közhelyeken kívül valami más? Ezeken már túl vagyok... :(
bdsmffi#21#16 2017-07-17 16:45:35
#athene: hát,  nem most fogom feltalálni a spanyolviaszt. 
Például, minél tovább aktívan gyakorolni a szexet, az ugyanis fenn tartja a tesztoszteron szintet.
Aztán ott van a tantra,  mint technika. 
De tán legelsősorban,  kell egy állandó, fix partner, akivel ez az intimitás megélhető. 
Aztán célként lehet kitűzni az egymás szexuális lelkesedésének fenntartását. 
Mindig kettőn áll a vásár. 
Tudod: minden út Rómába vezet,  vs, sokféle út van, válaszd a Neked valót. 
bdsmffi#21#15 2017-07-17 16:45:34
#athene: hát,  nem most fogom feltalálni a spanyolviaszt. 
Például, minél tovább aktívan gyakorolni a szexet, az ugyanis fenn tartja a tesztoszteron szintet.
Aztán ott van a tantra,  mint technika. 
De tán legelsősorban,  kell egy állandó, fix partner, akivel ez az intimitás megélhető. 
Aztán célként lehet kitűzni az egymás szexuális lelkesedésének fenntartását. 
Mindig kettőn áll a vásár. 
Tudod: minden út Rómába vezet,  vs, sokféle út van, válaszd a Neked valót. 
athene#21#14 2017-07-17 15:42:06
#bdsmffi: 
Ott a pont...

Azért az öregedés elleni gyógymód érdekelne... (ha nem hormoninjekció...). :D
blackmoon01#21#13 2017-07-17 15:26:18
Sancho reloaded :-D

athene#21#12 2017-07-17 14:39:26
#egyvagyok: 
Olvasd el üjra a negyedik bekezdést! Az evidens, hogy egy blogbejegyzés magánvélemény. De abban kb. hitetlenkedve, kategórikusan kifejti, hogy lehet elhinni, mert ilyen nincs!

Mi csak leírtuk neki, hogy rosszul tudja! Igen, tudjuk, ő tökéletes (ő írta, hogy itt mindenki az... ;) ), nem téved.... Pedig most de...

Mint írtam, sok igazsága van. De attól,  hogy ő olyan szerencsés,  hogy nem találkozott a jelenséggel, még nem jelenti azt, hogy nem létezik.
egyvagyok#21#11 2017-07-17 14:11:08
#pandora: 
Szerintem legközelebb kezd ezzel:
Akinek nem inge, ne vegye magára ;)

Egyébként egy másik blogger nemrég megjelent posztjára miért nem írják egyesek, hogy csúsztatások, általánosítások vannak a szövegben?

Mert egyikben sincs, csak mindkét blogger a saját szemszögéből közeliti meg a témát. 
ninive#21#10 2017-07-17 09:39:58
Sok igazság van benne , de ez, azért számomra ennél sokkal szélesebb lehet. 

Mivel mér megfogalmaztam, csak idézem egy évvel ezelőtti blogomból.

"...A nő többnyire minden idejét, gondolatát a gyermeknek szenteli, szexuális igénye azért csökken, mert részben a hormonok, részben a felesleges túlféltés, túlnevelés, túlszeretés hibájába lép. Pedig ha egészségesen kezeljük és megtartjuk a határokat, időt szakítunk magunkra és társunkra, akkor nem érzi magát a férfi elhanyagolva.  Van egy másik tényező is. Gyakran a nő addig csinibaba , addig kívánatos szexdémon, ameddig megszerzi a férfit, utódokat szül (Tisztelet a kivételnek) . Sokan kevesebb időt fordítanak az ápoltságra, a személyi higiénia alapvető betartására.  Persze a látszatot sokan fenntartják , az utcára csinosan lépnek, de otthon jöhet a kényelmesebb kevésbé vonzó öltözék. A férj pedig ezt látja, ha hazaér. A munkahelyén csinos, friss asszonyka otthon elhanyagolt. (Persze ez fordítva is így van sokszor) A férj reggel frissen mosva vasalva elindul, hazaér fáradtan, lerúgja az eleganciát, sört bont és jöhet a TV, net, stb. "  


Tapasztalom, mennyire jó dolog egy családban, ha mindenki felveszi a ritmust, részünkké válik a mindennapi kétszeri zuhany (sze. többször, de amint hazaérünk munkából, vagy kerti, házimunka , főzés befejeztével, azonnal) ,   hajmosás, szőrzetgondozás igény alkat szerint, magányosan, vagy szalonban.  A WC papír helyett, minden esetben mosakodás. (Házon kívül nedves törlőkendő) Férfiaknál fitymagondozás.   Fogkefe rendszeres használata.

Ha ezeket betartjuk, nemcsak partnerünk, de gyermekeink örömére is, akkor ők is jó példát látnak és úgy élnek majd.

Ez a mondatod téves: 
"A libidót egy érdekli, a másik test mennyire vonzó és kívánatos! " 

De talán szerencsés vagy, ha nem jut eszedbe más. 

Az orvosi rendelők tele vannak hasonló tüneteket produkáló emberekkel. Lehet, pajzsmirigy alul működés és a tesztoszteron csökkenés mindkét nemnél, nőknél a szoptatási időszak (prolaktin), egyéb betegségek , stressz és az egészségtelen életmód (táplálkozás, mozgáshiány, túlzott TV, net használat, és egyebek)  következménye. 
bdsmffi#21#9 2017-07-17 09:13:56
Jó írás, de a visszautasításnak ez csak az egyik lehetséges oka.

Nem mondom,  hogy nincs alapja, mert igenis van, ami nem tetsző lehet a másik fél számára. Nem vagyunk egyformák,  így az elvárásaink sem azok. 
Ott kezdődik,  hogy aki nem felel meg az én elképzeléseimnek, nem azok a higiéniai, viselkedés normái, azzal nem kezdek szexuális kapcsolatot, pláne nem  lépek vele hosszabb párkapcsolatba. 
Tehát, már a választásnál sok minden eldől, vagy eldőlhet. 
Sok bosszúságtól óvhatjuk meg magukat, ha körültekintőek vagyunk az ismerkedés során. Persze, mondhatnánk, hogy akkor még nem ilyen volt,  csak később vált ilyen slampossá. 
Hölgyeim és Uraim! 
Ha valaki elhanyagolja magát, abban szerintem a másik fél is benne van egy kicsit. 
Mert hát, miért hagyta,  hogy igénytelenné váljon mellette a párja? 
Egy egészséges jó kapcsolatba mindkét fél tudja,  hogy a másiknak mivel, s hogyan okozhat örömet. 
Van aki a borotvált sima arcot tartja jónak,  van aki a borostát. 
Hölgyeknél a lakkozott körmöt,  vagy a sima, természetes körmöket. 
Ez mind egyéni. 
Tehát,  ha odafigyelnek egymásra,  akkor ez az egyensúly megmarad,  s mindketten jól érezhetik magukat a másik társaságában. 

A libidó,  vagyis nemi vágy, nem csak a fennt felsoroltak miatt csökkenhet. 
Számtalan oka lehet ,  ha valakinek elmegy a kedve a szextől. 
A teljesség igénye nélkül néhány :
Stressz, önbizalom hiánya, betegségek, gyógyszerek, életmód, alkohol, drog, depresszió, öregedés. 
Ezekre persze meg van a gyógymód,  de egyenként más és más. 


aareesz#21#8 2017-07-17 09:03:35
kezdődik :napersze: 
blackmoon01#21#7 2017-07-17 03:10:36
#pandora: 

Hékás! Ezt nem olvastad? Direkt odaírtam! :-( Pont azért, hogy megelőzzem a félreértést, erre.... 

"(szándékos a karikírozás)" 

= sarkítás, hozzátétel - a karikatúra ismérvei 

Kvázi költői eszköz, egy szóval sem gondoltam, hogy ezt *szó szerint így* képzeled. Tehát van alibim. ;-)
És nincs semmiféle "már megint", soha nem szoktam szándékos ferdítés, kiforgatás céljából sarkítani :-(

Ami a borostát illeti, ha már szóba került, van az ápolatlan típusú, jellemzően szúrós, 1-2 napos arcbőr- és combfelsértő borosta, de az zsíros kócos hajjal és száj- és hónaljszaggal is gyakran korrelál, és valóban nem éppen erotikus élmény, illetve van a karban tartott, több napos borosta, ami már nem szúr és szerintem pl. George Michael csúnyán megsértődött volna, ha ápolatlannak titulálta volna valaki emiatt. :-)
Minden olyan dolog kerül az ápolatlan kategóriába, ami _*nemtörődöm* elhanyagoltság_! A partner leszarása az, ami ilyenkor burkoltan a háttérben van, a zsigeri hányingeren kívül. 
Ide tartozik a kipattogzott, szúrós punci (vagy farok), szőrös anális régió, hónalj, lepattogzott körmök, zsíros, osszetapadt haj, szájszag, nem tiszta fehérnemű is, ha valaki így jön be az ágyba (más a hirtelen felindulásból elkövetett szex nyilván) rendszeresen, attól nekem is elmegy a kedvem egy perc alatt. Vagy a csikk elnyomása után közvetlenül, amikor a szájüregében még szinte gomolyog a füst. Brrr. Szóval ugyanazt ragozzuk, egyetértünk. 

Aki azonban hosszú távon ragaszkodik a megkövesedett rigolyáihoz és totálisan kompromisszumképtelen, az rendezkedjen be élete végéig a feltárcsázós szexpartner tartásra és felejtse el a tartós társas egyuttélős kapcsolatokat. Mert akkor el lehet várni minden fellobogózott szexrandin a "vasaltságot". 
(*Általánosságban mondom!*) :-P
pandora#21#6 2017-07-17 01:38:55
#blackmoon01: 
Sem inggallért, sem kosztümöt nem emlegettem. :) Megint ráteszel, sarkítasz. ;) De a borotválkozás pl nálam pont ez a kategória. Felőlem ne borotválkozzon néha a pasi, de ne csináljon belőle rendszert, és főleg, úgy ne akarjon tőlem semmit. Zsigerből taszít az ápolatlanság. És nyilván nem vagyok csak én így ezzel.

Az optimum...kinek ez, kinek az. De ha elmegy a libidó valamitől, akkor lehet magyarázni, jogosnak vagy nem jogosnak nyilvánítani, filozófálni és önigazolni...tök hiába, az nem fog segíteni. Ráparancsolásból, jogosságból, logikából nem megy a szex, csakis vonzalomból. :(
pandora#21#5 2017-07-17 01:28:02
#szuperdavid: 
Azzal kell kezdenem, hogy "az alábbiak az én véleményemet tükrözik"? :) Ez nyilvánvaló, hiszen az én hozzászólásom, az én blogom, az én véleményem.

Azt pedig egy percig sem gondoltam, hogy bárki - aki érintett - is a homlokára csap hogy heuréka...hiszen akkor már magától is erre jutott volna, és már tett volna ellene.
Ha annyit elérek, hogy az önigazolás, önámítás, egófoltozgatás, megmagyarázás helyett akár egyetlen pillanatra is kilátszik egy másik megoldás (nem nem állítom hogy helyes, sem azt hogy mindenkire érvényes! - azt állítom hogy ez is egy lehetőség), akkor már volt értelme.
Nyilván senki sem ismerné be és senki sem keresné magában a hibát, főleg nem nyilvánosan.

Különben is, itt csupa kivétel van, aki hibátlan. :o 

UI: Ha ismernél, tudnád, hogy - ha meg akarok oldani valamit - magamról pont ugyanígy szoktam kegyetlenül lerángatni az álszentség és a megmagyarázás leplét...mert *ott kezdődik a gyógyulás, ahol elkezd fájni*.
szuperdavid#21#4 2017-07-16 23:10:13
Az a baj, hogy általánosítasz. Amiket állítasz, azok féligazságok. Nincs olyan, hogy mindenkire igaz, sem olyan, hogy senkire sem. Ez a te nézőpontod, amit nekünk, olvasóknak illik elfogadni, de ne akard egyetlen és megingathatatlan igazságként kikiáltani.
blackmoon01#21#3 2017-07-16 22:53:12
A gondolatmenettel, az írással nagy vonalakban egyetértek, ezért részemről megérdemel egy lájkot. 
Az ördög, ha tetszik, ha nem, a részletekben rejlik valóban. Azért azonban még az ördög sem olyan fekete, mint aminek lefestik és nem annyira szigorú pár dologban szerintem. :-)
Én azt gondolom, hogy az együttélésnek is van egy *kompromisszumos optimuma*, és egy *szűk keresztmetszete* is. A mindenkori ápoltság, tisztaság és viselkedés, amellyel megtisztelem a másikat, lenne ez utóbbi szerintem. A test, hacsak nem betegség miatti elesettségről van szó, legyen vonzó, mert különben valóban zsigeri ellenszenvet vált ki, amit tényleg nem lehet ésszel felülírni, érzelmekkel csak egy darabig és bizonyos mértékig. 
Ugyanakkor azt gondolom, ne menjen az egyén testi-lelki komfortérzetének rovására az, hogy vasárnap reggel is vasaltan, simára borotválva, illatszerekben, eltartott kisujjal kelljen feszengeni inggallérban/kosztümben a reggelinél (szándékos a karikírozás), mert ez *nem otthonos* és igen sok stresszt indukál. Az ember *otthon* otthonosan, relaxáltan szeret lenni és nem szeret viselkedni, feszengeni, mert tele van pont ezzel a hócipője hétközben a sok szerepjátszás miatt. Azért ne kelljen tojáshéjon járni a másik mellett, az elvárások teljesítésén remegve, mert ezt ugyanúgy megette a fene. Ápoltság, tisztelet, kedvesség, szeretet, laza, fesztelen játékosság - a vágy, a libidó kulcsai szerintem. 
Viszont a nőknél a sörtéző hónaljat, az összetapadt zsíros hajat, a férfiaknál a totyakos kilyukadt alsógatyát és az orrszívást kihagytad. :-D

A libidó témáról pedig sokat lehetne beszélni, kezdve azzal, hogy mi is az a libidó és mi szükség van rá, és ez hogyan változik az ember élete során, húszévesen tombolva a hormonok viharában, hatvanévesen, amikor már nincs szükség rá fajfenntartási szempontból persze, miért csökken (a nőknél a ciklus leállása már jóval hamarabb megtörténik) és az egyén figyelme miért fordul a testi dolgok felől a lelki szellemi összegzés, értékelés felé... 
Természetesen egyéni eltérések vannak, de nagy vonalakban a Természet tudja, hogy a bonyolult kapcsolótáblán melyik kapcsolót hová kell húzni az optimális működéshez. 
A forever young illúzió, sokan nem nyugodnak ebbe bele és az ördög, mint mindig, itt is a részletekben rejlik... 
 
athene#21#2 2017-07-16 22:12:59
Sok mindenben igazad van, de sok mindenben nincs. Nem vagyok visszautasított nő, ha kezdeményezek, van szex... Csak tudod, az ember belefárad, ha hónapokon keresztül mindig csak ő kezdeményez.
Eleinte ugyanúgy gondoltam, ahogy te... És igen, első körben önmagamban kerestem a hibát, és próbáltam megbeszélni, kideríteni, mert úgy voltam vele, ha kiderül az ok, akkor orvosolható. Bevetettem mindenféle női praktikát, extra kényeztetést... 

De a vége az lett, hogy tetszik/nem tetszik, el kellett fogadnom, hogy 40 felett igenis van olyan férfi, akinél olyan hormonális változások következnek be, hogy csökken a szexuális étvágya. Attól, hogy Te még nem találkoztál ilyennel, attól még van ilyen. Csak abba te nem futsz bele, mivel nincs rá igénye, ezért itt nem fordul elő, és épp emiatt a valós életben sem akar felszedni.

Persze igen, ott vannak azok is, akikről Te beszélsz... Az is egy kategória, benne van a pakliban, persze... 
Én is ezt hittem először, és én lennék a legboldogabb, ha ez lenne a helyzet, mert akkor tudnék tenni ellene...

egyvagyok#21#1 2017-07-16 22:05:47
Megint rátapintottál a lényegre. ;)


Ajánlott szobák
#bdsm_szoba2520BDSM - extrém szexualitás
Ajánlott szobák
#biszex_szoba9480Biszexuális vagy, be kell lépned!

#tonyy69100Kismeret

#toecskoelj100jófej és dug6ó alkalmi vagyok
Ajánlott szobák
#maszti_szoba600Eropolis hivatalos maszti szobája

#centrum_szoba200Belvárosi szexmentes csevegő
Ajánlott szobák
#homo_szoba5330Meleg férfiak egymás között
Ajánlott szobák
#hetero_szoba4450Heteroszexuális vadászterület, meleg és biszex mentes övezet.
Ajánlott szobák
#profi_csajok500Türelmi zónás csajok várnak

#profi_pasik100Türelmi zónás pasik várnak
Ajánlott szobák
#transz_szoba2430Transzszexuális csevegő








A felhasználói élmény biztosításához Eropolis cookie-kat használ. Tudj meg többet.     Rendben, elfogadom.